Monday, April 8, 2013

Hikmah;



Mungkin ada hikmahnya atas segala ujian dan kesukaran yang aku lalui sekarang...tuhan sedang menguji kesabaran dan sejauhmana rasional nya aku dalam meniti hari-hari yang penuh onak duri ini. 

Di telan mati mama, di luah mati bapa.

Saat pelbagai dugaan dan kekeliruan yang melanda, aku yakin tuhan juga tidak mahu membiarkan aku hanyut dalam kesukaran ini, maka Dia selalu hadir dan mengingatkan aku bahawa setiap yang terjadi ini pasti ada hikmah nya. Saat aku merasa kesusahan, pasti akan dibalas kesenangan dan kejayaan yg memuaskan suatu saat nanti.

Janganlah berhenti berdoa dan memohon kepada Nya.


InsyaAllah.

3 comments:

NinaAz said...

Setiap ujian. Ada hikmahnya. Semoga cekal tabah. Akan indah bila tiba waktunya.

Nurzakiah Hanum said...

insyaallah

Kay Masingan said...

semoga terus tabah menghadapi apa saja dugaan..:)